Followers

sakit kepala..

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
kepala mira sakit ni..
akibat?

hantukan yang sangat kuat kat dinding tangga..
gelak?
*huhuhuhuhu...cket la!
sakit kot kepalanya
da la kena pepagi buta lepas sahur..
aduuuhhh T_T

camne boleh kena?
perggghh ni nak wat cerita menyayat hati ni..
sediakan tisu bebanyak
memng confirm nanges2 la..

pagi tadi mira bangun sahur.
hanya utk minum air..
biase la semenjak duk hostel ni tak sahur makanan berat da
ceyhhh..konon saving.
tapi sebenarnye takde selera..
huhu..

lepas tu da terfikir nak basuh baju
mira ta ske simpan baju banyak2
nnty takot berbau or banyak lak nak basuh nnty

so, da pepagi tu bangun confirm la tengah mamai lagi kan?
bangun amik baldi n baju kotor teros pegy mesin basuh..
*okeyh, ini kemalasan melanda tu yang pakai washermachine je..
huhuhuhu..lagipun tade mase la nak cuci tangan..
dengan test ny assigment la..
aduuuhhh!

kuar bilik and teros jalan laju2
pastu baju terjatuh..da mengantuk gitu otak fikir nak tido je..
tade nye nak biarkan mata tuh layu2..

so, angkatla baju tu kibas punye kibas..
sambil berjalan
dan tiba-tiba...

gaaaaannnggg!
adddooooi.
sakit kepala terhantuk kat dinding ni..

memang benjol la kan..
ceyh, konon gagah la gak gi basuh baju.
n teros masuk bilik terbongkang..

ni pagi ni bangun..
kepala berdenyut panas..
n telinga sakit...

oh mummy!
hekp me.. T_T

3 comments:

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

Assalam.
Haha.
Sian gle mira.
Mase terhantok tu ilang nantok x?
Huhu.

miracinta! said...

wassalam..
hahaha..mmg kesian kot..
terlebih ngantok lepas uh..
demam teros ta bangon2..
hahahah

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

kah3..
oke la x benjol mcm serban singh tu..
hehehe..
mira!
bkak blog akim..
pastu cari post title nye keje siap..
ade benda ntok mira..
award!
:)