Followers

class..




wahhh...
lagi beberapa minggu final exam menjelma!
had0i..
preparations? ade la sket2..
gear dua dah ni..
waiting nak speed laju sket..ni pown takot nanty ade speedtrap plak.
tros, habuk pun tada!

hahahahhaa...
da nak akhir2 sem ni, kelas pun cam nak2 tanak je..
since weols da cover almost everything
tinggal final touch up je..
lecturer pun banyak habeskan masa bincang soklan
tapi macam biasa, saya ini kurang suka ngan benda2 ni..
belaja tu nak.
bincang2 ni adoooiiii..

so, time lec bincang mira kat blakang wat lain..
pastu abis klas tanya lect..okeyh!
teros dapat pujian bangga2 diri =P

tayah nak perasan sangat la kan?
hahahhaa...
tapi sejak2 masuk U ni..
ta penah lagi mira ponteng kelasbagos!
good improvement

da insaf ke?
skkkeeetttt la! hahahaha

tapi papepon kne naikkan semangat for finale!yezzzzaaa...
doakan mira ok =)

ohhh! saya sedang merindui emak saya...
T_T

1 comment:

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam.
ni ha readers kesayangan dtg nak chek preparation mira.
jgn ponteng2 kelas.
kalo dtg kelas xblaja pon xpe.
sebab kite dtg kelas untuk abes kelas.
paham dak?
hehehehe..
gud luck!
=)