Followers

marathon movie..

sejak beberapa hari ni
keje mira hanye la mengadap baju yang tiada penghujung nye
bile basuh, sidai kering, lipat
masuk almari ingat da tade lagi baju
tengok2...

fuhhhhh! =.='

okeyh!
kalau da ngadap baju je tade stop
memang confirm meroyan la aku kan
so, untuk menghilangkan bosan melanda
saya dengan secara senyap2
turun ke bawah dan...
mencurik hard disk abang!
wahahahhaha

maka bermula la rentetan menonton movie2 lama
hahaha..
sekali tengok macam2 movie boley tengok
suka suka suka!

first movie
harry potter..
dari the first movie
sampai la yang ke enam
and sekarang menanti untuk yang ke tujuh..
hahahah!

sampai na muntah asyik dok ulang2..
tapi best gak upenya cite ni
walaupun cam merepek gaban je
hahaha!

kata ade magic power
tapi ade gak yang sakit. yang mati...
hidup kan je la balik
hahaha!

pastu kuasa jahat sorang
dari yang pertama sampai sekarang
ta matii2..hahah!
kronologi cite yang best.

sampai banyak je imaginasi aku!
hahahah...
tapi bagos gak ade cite camni
boley wat orang berfikir
hahha..
fikir camne nak terangkan kat anak2 dorang yang kat dunia ni tade tempat bernama hogwarts
tade kuasa magic camtuh
and vondelmort tu sebenarnye da mati!
ahahahah

mesty susah kan?
hahaha!

okeyh. sebenarnye mira yang na taw ape alasan untuk semua uh!
da serabut sangat ngan semua ni
kenapa la....
hhahahha..

1 comment:

Anonymous said...

Saya baru-baru datang di blog Anda dan telah membaca bersama. Saya pikir saya akan meninggalkan komentar pertama saya. Aku nggak tahu apa yang harus kukatakan kecuali bahwa saya telah menikmati membaca. Nice blog.