Followers

broadband baru..

yezzzaaaa...
saya sudah dapat broadband baru!
sangat gumbira sampai nak makan pun bertambah2 selera..
*uuurrrkkkkk..eh, cam silap je
hahahaha
oh, kat sini mira sangat kuat makan

kenapa?
sangat penat kot.
da la perjalanan dari kolej ke campus cam larian marathon
bapak jauh!
*bapak aku pun tak jauh mane...hehehehe

bila gi kelas makan. balik kelas makan. nak gi library lapar. balik lapar lagi. pergi group discuss lapar lagi. jalan gi jamban pun lapar lagi dan lagi..
hahahaha!
tapi mira sangat bangga sebab hari itu mummy menyatakan bumper saya sudah kecik
ye! vontot saya sudah KURUS...
wahahaha! cam ta percaya kan?
okeyh..merepek T_T

sekarang cerita pasal broadband okeyh..
*_*
hehehehe...banyak makan kerepek ni la jadi
pagi tadi broadband sampai di tangan mira
sbb da lame sangat merungut ngan daddy nak broadband
lastly dapat jugak!
alhamdulillah...thanks mummy and daddy!

last thursday mira balik kl..
sbb mummy soh balik..saje gatal2! haha
mase hari sabtu tu da merayau kat the mall sebelum balik nak cari broadband
tapi tidak jumpe!
so, daddy suruh balik dulu nanty die pos broadband
waaaahhhh! sedih betol hati nak balikk..
tapi demi mummy and daddy, mira balik gak dungun..
*hahahah cam poyo je ta dapat broabnd.
ye ar! kelas management mira perlu menggunakan internet kot!
termasuk english...
wahahaha

bile da dekat nak sampai dungun, mummy tetibe kol
bertanya "akak punye kawan ade yang balik malam ni?"
wahahahaaha..hati sudah gumbira tapi mengada cool konon tak tau...
"ada, ramai gak..kenapa?" poyopoyopoyo.
"ni, mummy nak pass broadband kat kwn. boleh?"
wwwweeeeiiiiiiiiiii..menjerit mira dalam bas.
teros kol kawan mintak tolong. kol mummy bagitau..
saya sangat gumbiraaa!!!

dan pagi tadi dengan selamat barang ini berada di bawah jajahan mira.
dan petang tadi, saya telah meng-aktif-kan nye..
thanks mummy and daddy!
maka senang la kerja saya untuk belajar......

2 comments:

arekymz membuyau said...

dan senang jugak ntok update blog kan..
ehhhehe..
tahniah2..
:P

miracinta! said...

update blog susa skit..
skang tade mase mau online meyhh
hahaha!
arekymz pekabar kamu?