Followers

menyampah.



bagi uols dalam banyak2 perkara
benda ape yang boleh wat uols rase menyampah yang amat?
urrgghhh..
kira menyampah tahap takley terima akal la
kadang-kadang tu uols rase cam nak sepak je

tapi bukan sepak org la..
sepak diri sendiri sbb pegy mengetahui perkara yang menyampah tu
ok ok!
menyampah dsini bukan membazirkan sampah ye
tapi dalam bahasa omputih nye
ANNOYED

pernah?
perggghhh..
ape uols rase?
ape uols nak buat kalau rase camtu?
ape kena mengena soalan uols ni ngan cerita mira?
ohhh! ok.
ketegangan yang ta dapat dikawal..
haha

maaf maaf.
terlalu beremosi ini la jadinya!
adoiii =.=''

mira sebenarnye susah nak menyampah kat org
lagi2 org yang rapat ngan mira
adoii
tapi bile die buat cerita yang mira rase cam
"what the H la ko nak cite kat aku ni, masalah ko cm pnjang sgt"


lagi2 bab yang mira paling berbisa untuk dengar
bab ape?
hehehehe! rahsia la..

kalau takat cite tuh dua tiga kali boleh la tahan
tapi klu da melarat sampai mencanang
memang makan penampar rasenye
sebab?
da cite pasal same berulang kali
not that i don't like your story

tapi jangan la terpengaruh sangat ngan benda uh
sampai diri pun jadi serabai =.='

nak kate bodo, budak pandai..
exam mase tadika dulu tiap bulan A je..
tapi sekarang da ta boley berfikir?
come on la..
hanye satu sbb takkan menghancurkan hidup kita selamanya la..
think la weyhh!

3 comments:

Mummycinta said...

He he he marah nampak!!!!

Luqman Al- Hakim Bin Foaad said...

assalam.
I know what its all about.
CINTA kan kan kan?
hehehehe.
mase tadika mmg la slalu dpt A.
skg plak cam ne?
:P
Hye mira!
Lame x jenguk sini.
eh?
hehe.

miracinta! said...

mummy - hahaha! marah biasa biasa :P

akim - oh really missed u a lot!
lame ta stalk blog anda..
hahah
cinta? no way!
its about friends la..
skang dapat A jugak tapi ade - plak...hahaha