Followers

bercuti di kelantan..

alhamdulillah .
its been two days im in kelantan
membawa diri dari kesengsaraan
cewwaahhh !
padahal lari dari test je

hahaha ! saja buat poyo lebih
tapi ni la akibatnya bile da lama ngadap buku
so, mira pun membawa diri ke kelantan

first day ber-bbq bagai
penat !
hahaha. tapi itu la reality yang da lama aku ta buat
tapi seronok
berkawankawan kaannn

kelantan
yang aku tau negerinya berhutan lagi
*oppps sory. itu yg ada dlm fkrn aku .
hope jangan mara sebab aku ta penah bercuti kat sini

then , apa yang aku nampak
not bad!
lebih besar dari dungun definitely
hahahha.

ada secret recipe
pasaraya besa sikit
and kedai2 lebihhh
hahahha !

dungunn ? ada apa
ada pavi.ts.heheh
wekkk

tapi itu lah kehidupaann
esok nak balik dungun da
memulakan study week dengan lebih gigih
semoga berjaya ! :)

No comments: