Followers

hobi baru - youtube

sejak cuti-cuti takde keje ni
saya pun dah ada hobi
yang berlambak-lambak
hahaha !

okay . disini saya bagitau hobi musim cuti ni
memang banyak !
bukan satu untuk divanggakan ye :D

salah satu hobi saya buat masa sekarang
*selain ulangalik hosp dan jaga mak saya*
menggodek youtube
yes. youtube
laman sesawang yang penuh dengan videovideo
ohyeahh !

macam-macam boleh jumpa
firstly , saya suka godek vloggers yang memang homaigod
ada yang handsome kacak gojes
*alamak , terlebih sudah* :P
hahaha
yang perempuan penuh dengan nyanyian sahaja
ada satu benda yang obviously mira rasa nak share
tapi mungkin dalam entry yang lain k :)

secondly , saya suka godek zizan dan johan !
dah kata fanatik teramat dengan mereka
agenda pertama harusla nak tengok kehenseman zizan
*yela , johan kan dah kawen* aww !
so, harusla tengok yang single mingle dulu
dah bila tengok zizan sorang tak best je
mesti ada yang kekok walaupun dia lawak
so, harusla search yang ada mereka berdua
JOZAN the vavvooomm !
sangat chemistry gituhh


thirdly , saya suka cari cerita-cerita lama
yang rasa macam zaman kanak-kanak tu i godek lagi
lagilagi cerita pasal bandboys yang sangat super duper hot !
ada that one time *okay, dah mula buka cerita lagi* hikks
punya la cinta mati ngan bandboys ni
sampai sanggup beli cd bagai
padahal saya bukan jenis layan movie sampai beli cd
last-last sampai hancur cd tu duk ulang-ulang part yang sama
dulu kan banyak bandboys yang buat movie
macam spin.newboys.boboy
hahaha !
memang kacak kaann :)

dan lastly
mira suka godek MV
just for fun
and kadang-kadang layan perasaan
ye la, sejak duk rumah ni emosi asyik la terganggu
haisshh !


oh . untuk makluman semua twitter memang tak dibuka buat masa ni
ada masalah peribadi
yang sangat -.-'
heheh !
and hopefully takde la yg tanya mana saya menghilang ye :)

No comments: