Followers

happy labour day!

belek-belek calendar, baru tersedar arini 1st mei..
wah cepat nye mase berlalu..
rase macam semalam habis spm bulan 12
now, da tahun baru. 1 mei yang baru!
hermmmmm...

setiap tahun pada 1 mei,
mesti ade satu golongan yang menanti hari ni
sapekah?wahahahahaha...
semestinye mereka yang bergelar pekerja..
hepi labour day!

maka diisytiharkan harini cuti!
yippppeeee....
ye la, hari ni pekerja2 dapat berehat daripada kerja.
tapi untuk mereka yang bergelar doktor ke, polis ke, bomba ke..
harusla mereka bergilir ikut tahun kot cuti
*sukasuki je cakap haha
herm, takkan semua nak cuti lak an?
matikla klu ade yang perlukan bantuan mereka ni..
so, kite harusla mengenang budi yang golongan mereka bagi =)
tanpe dorang..takdenye malaysia nak aman..

dan selain itu hari ni jugak adelah birthday seseorang dalam keluarga cinta!
happy birthday to our beloved angah!
hahahaa..dah umo yang ke berapa yerk?
teeeeeeeeeeeeettttttttttttttttt...
semoga panjang umo and murah rezeki yee..
hari tu da sambut kire okeyla an?
hadiah..? mintk uncle din beli da la ye..haha

tapi ape pun, epy bercuti saje untuk semua..
sebab arini hari sabtu weeeyyyyhhhhh! =P

1 comment:

butterfly said...

kalau semua polis diberi cuti pada hari yang sama..

memang merdeka lah para perampok-perampok..