Followers

hari tanpa selera makan..

waaaaaa....
saya LAPAR!!!


tapi selera makan saya sangat OUT hari ini

mungkin berpunca daripada tekak rse kering
kne hujan dua hari berturut..
ataupun asid melanda~~
hahahahha...

asid? hahaha! what the weyhhh
that was just rumors mengatakan malaysia ade hujan asid
so no going out..
whatt? abes camno den nak pg belaja jadi pelajar cemerlang..
hahaha! bapak SEMANGAT aku gi kelas skrg

gara-gara kebohsangan duk bilik!
ok. so, dun trust the rumors..
please ppl dont be offended
tp bnda nya ta sampai malaysia lagi
but klu rase cam kulit sakit ke. menanah ke hape.
itu akibat korang ta mandi!~
bukan sbb cancer wateva tuhh..
hahah!

takpe2...
just jge2 takot nnty da termerebak ke malaysia
saya ta dapat gi kelas agy!
hahahaha..
ok saya merepek ;P

No comments: