Followers

orang balik kampung, mira di uitm..


wahh...
da sebulan mira ade kat dungun ni
memang la baru je SEBULAN raya cina
tapi saya merindui kuala lumpur...

waaaaaa~~~
ape la perkembangan terbaru dan terkini kat sana
ade sesape nak tlg jelaskn ?
haha!
da mcm berita plak mira ni..

sejak minggu pertama naik cuti raya
beduyun orang balik kampung
sampaikan mira rase lengang je uitm ni
dh tu ade yg balik tiap2 minggu
mmg kebas la vontot dorg duk dlm bus uh

klu right on time bas sampai takpe gak
ni kekadang bas ade yang lambat
rosak
jam
bawak laju
pelahan
perghhhh! mmg cam ape la duk dlm bus uh

mira ingt nk blk jugak minggu ni
but, ibu decide nak dtg on this coming saturday
so, mira pon xblk la
sbb klu balik pun penat je lebih
ngan study ntuh ke mana je

lgpun mnggu depan nak test
assignment pon ta bergerak lagi
terpaksa la menunggu bulann saje
huarrggghhhhh rindu nya!

2 comments:

arekymz mukmeen said...

sabar jela.
mcm tu la nasin perantau.
nnt dah berjaye jgn lupe blanje.
:P

miracinta! said...

hahaha..
tu la pasal akim ;(