Followers

result semester 3 / 2011

alhamdulillah
walaupun result ta seberapa bagus macam sem lepas
well at least mira perlu bersyukur tade repeat!

maca mira jangka kan
akan ade subject jatuh terok menjunam
since i was warded masa subject tu
and i shouldnt salahkan takdir kan ?
it was my fault that i dont take care of my health

tapi takpe !
itu rezeki allah
i have to fight for it
ramai org nak tgk mira jatuh
and now they will not see anything although my result is like that
since mira ta kesa pon

its just my third sem result
not the end of my diploma kan ?
i have to raise up again !
and study more for next sem
pray for me okay :)

4 comments:

arekymz said...

yay..
heabt la dye.
all the best for next sem!

miracinta! said...

hahaha ! hebat ? terjunam terjatuh tersungkur la akim ! susa -.-'

ilyia syafira said...

good luck . get early preparation. jage diri tu lelok !!! jage kesihatan same !

miracinta! said...

hehehe . ye la sys :)
saya faham