Followers

saya demam lagi


ni la akibatnya
duduk rumah lama lama memang boleh sakit
itu lah fakta seorang mahasiswi berjaya
*bluweeekkkk*
heheheh

hari tu bukan main action
orang lain demam
saya still standing
hamikk kauu !
orang yang last kena demam
extra flu + cough + asthma sekali

ye la, hari tu monster kecik dah demam
sampai meracau malam
dengan mummy and daddy pun demam
adik demam dua hari je kot
then dah okay

so, daddy bawak baby to clinic
amik ubat and after few days dah okay
now mira yang menghabiskan ubat tu
bak kata mira
"daddy beli ubat untuk orang lain mira yang habiskan"

haha !

dah la saya ni sangat TIDAK menggemari ubat
last last kena makan jugak
i have to control my body temp untuk mummy
nanti kalau demam
senang berjangkit ngan mummy
nasib la mummy punya demam nak kebah sikit-sikit

walaupun she's not fully recovered from demam and batuk
well, i definitely have to keep distance
to avoid lagi bertambah tambah demam

tapi dalam banyak banyak ubat

saya suka KOOLFEVER !
ohhyeaaa
sangat menyamankan kepala saya
so, daa bape hari tidur bertemankan benda ini
sampai nipis lunyai jadi nya
kepanasan membara ni

doakan saya ye :)

No comments: