Followers

twitter @mirazailan


twitter ?
ape tuhh ?
okay , maybe sekarang semua orang dah ada twitter
kecik besa tua muda
tak kira umur la
confirm ramai yang duk tweet tweet sini sana

dulu ada friendster . mspace . facebook . tagged
macam-macam laman sosial
and mostly orang akan berganjak dari satu laman ke laman yang lain
bila dah bosan
takde kawan nak online sama
mula la berubah hati

and now the latest *i think*
TWITTER
tempat orang melepas segala geram masalah
nak bagitau orang pape pun
through twitter
dah takde da sms
sebab twitter tak habis credit
tu pun guna internet
tapi kalau takde
memang makan duit jugak la :D

tapi lagi murah la
compare to sms
lagi pun dekat twitter boleh bajet hot !
hahahha .
sebab ramai followers :P

ye la , time ni la tunjuk sape baca tweet sapa
yang lagi up sapa yang boleh RT banyak
hahaha !
kira fofular laaa
ecece ..

maaf la kalau saya tercakap lebih :D
haha !
but thats my opinion laaa
so, no big deal

oh so korang kalau rasa na beramah mesra
*bluweekkk*
boleh la follow saya
ohhh ! saya tak minta merayu-rayu orang follow
dengan tak ikhlas hati ye!

saya just nak meramaikan kenalan
and dapat menghilangkan bosan
dengan tweet ramai-ramai !

so, jom la join saya tweet tweet :D

*ohh tolong jangan gedikgedik nak gelakkan followers saya yang memang tak ramai*
kesahhh ? :P

No comments: