Followers

kerja kerja kerja..

apa? mira si budak kenit ini sudah kerja?
jeng jeng jeng..
ouhh, itu adalah soalan biase saya dengar..
*hahaha...lagak kaw bak artis! =P

mira kan sudah menjadik penganggur bertauliah sejak diberhentikan sekolah!
adoi, jangan fikir mira kne buang
saya budak baik okeyh =.='
mira sudah habis sekolah la!
tapi badan saya mmg bagai dak darjah SATU!
*ouhh, perasan disitu sementara..

okeyh kalian..
kita abaikan saje ke-merepek-an mira di atas..
itu adalah tande2 penyakit tidak waras
selepas abis spm!
hahaha..*ouh, saya masih taw menulis A B C lagi...jangan risau! =P
baikla..
skrg mira sudah bekerja..
kerja apa? gaji bape? dgn sape? mencurik erk? teeeeetttttttttt...
haahaha!

saya kerja sbg guru tadika skrg!
atau dengan kate sng nye TEACHER..huhu
tapi tidakla di sekolah menengah mahupun rendah waima tuisyen skali..
kerana belom layak kowt!
harusla jadik ckgu tadika saje..
tapi tidakla menyadiskan okeyh! *ouhh, sadis nye! =P

dekat blakang umah saje tadika ituh..
sangatla senang boley ber-jogging ke sane klu mahu..
ouh, itu adalah tadika baby dulu!
tapi skrg die sudah standard one
n tidak mahu di-kiss lagi!huh..
kaw berlagak ye? =P

gaji nye buley tahan la utk saya
yang tidak berkelayakan dan menganggur ini..
tapi budak2 di sana telah dikenali
krn mereka adalah jiran2 saje..
maka senangla keja say =D

so, klu uols rase nk ank2 uols terbaeeekkkk punye..
jum hantar mereka kat

ADEELA ENRICHMENT CENTRE kat kemensah heights..
agak baik punye la kan study di situ..
krn baby sudah pandai membaca pada umo 3 tahun!
*awalkan? hikkk

tapi skrg saya sedang bercuti!
ouhhhh..tidakk

No comments: