Followers

saya cuti lagi..

cuti lagik?
hikk..itu sudah semesti nye..
klu dulu sekolah cuti berhari2 krn KEMALASAN..
skrg tidak lagi..
ngehh, saya sudah rajin sikit oke =P

now, mira cuti KESAKITAN yerk..
knp?
ouhh..sbb doc kasik cuti maka kite cuti sajork!
hahaha..
lagipun takot berjangkit pada anak-anak gua nnty,..
sape maw tanggung kos pembedahan wooo..
*ouhh, itu sudah merepek kerepek..abaikan =.=''

hiikk..
so, disebabkan cuti mira telah tersedar dr mimpi..
agak lewat! wahhhh..
itupown setelah pintu diketokk dgn penoh emosi
oleh mummy saya! hikkkk
dgn berkata "dah pukol 10 la ank dara weyhhh!"
hahahaha...
saya lambat bangun!
ceyh, jgn mengata akuh okeyh! hahaha..
*angkuh sungguh kata mu..

harap buley dimaafkan kerana kelewatan bangun..
itupown karena menelan pil tido berlebihan....
oooopppssss!
TIDAK!
hahahaha.
antibiotik smlm la tak habes lagi...
kasi ngantok saja bile telan =D

okeyh, maka aktiviti saya pagi ini hanye online..
ohhh...sudah kedengaran tadi mummy menjerit memanggil nama..
agak malas arini!
hahaha..
takpe2, saya mahu menyiapkan baby ke sekolah...
monster itu mmg lambat betoll! XD

nnty saya mahu kembali update kerana byk sudah story mahu molly
erkkkkk?? hahaha

No comments: