Followers

rindu..

mira sedang dilamun rindu?
uhuuuukkkk!
*erk, ade ke org dilamun rindu bukan cinta ke?
ppaaannnggggg!
ape ni kecik2 nk bercinta?
eyhhhh...saya da BESAR la..bdn je maintain comel okeyhh
kau tetap kecik okeyh mira!
*ouhhh..jawapan angkuh dari mummy lagi.. =.=''
hahahaha...

gile ko! mira baru abis skolah
nk becinta2..
maw makan penalti side kick oleh mummy..
hahahaha!
tapi kan klu nk usha2 ank teruna org ley je an mummy?
hahahahahah....*lariksss

okeyh2!
perasaan sudah meleset.
mari kembali ke studio D utk lintas langsung upacara merindu...
hekkkk??? *okies, mabuk lagi!


actually, mira tgh rindukan skewl..
waaaaaaa....bosan ouh duk umah
da la pagi wa cuti ali ini..
n skrg tgk adik wat homework! apekah??
merindu wat homeworkkkk...hahahaha
ape gelak2? itu sudah biase okeyh bagi budak baik macam saya! =P
*perasaannn melampau2!

okeyh, itu tidakla menjadi masalah..
tapi mira pown gatal2 bukak google carik
SMK TAMAN MELAWATI..
n check images..
sajork den nk gatal2..
hahaha
n terjumpa la gambar2 lame..
*erk, camne ley ade gambar2 yg diambil kat dlm internet ini? *.*'

wahhhh..rase cam ade je stalker dlm dunia ni..
*erk, sape nk stalk kaw mira?
okeyh, itu adelah gambar ketika ber-camping-an kat ulu lenggong..
u see that girl yg tak malu berdiri ituh?
itu saya! durrhhhhh =.=''
*ape aku wat diri itu...perasan!
ouh, time ini mira ketua grup pompuan.
ape org panggil penghuluwati kowt..
tapi yg penting bukan peliwat..
teeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttt...
okies2..hahaha!
tapi mmg best la mase tuh..sbb kem tu utk pengawas saje..
3 days 2 nights kowt..da ingat2 lupe la..
*hakk, sebenarnye mmg ta ingt! =P

yg ni pulokk time hari sukan skolah.,...
waaahhhhh, itu abang pakai songkok itu ketua pengawas..
*aku panggil acap abg? pleeeasaseeee... +.+
hekkkk..
tapi mase ni mira ade kat gate tgh bertugas..
katekan saje pengawas terbaekkkk an.. =P
hahaha...tapi,
hari sukan skolah mmg sentiase kasi havoc saje..
sbb weols dapat bercuti dari sekolah pada ary isnin berikutnye! hahaha..
*jadikk..ape motip gambarajah ini? menunjuk sajorkk..hakkk

tapi mmg saya sedang merindui sekolah kini..
takpe2!
mahu carik lagi gambar lame2 kasik tepek sama ini blog
hekkkk *da abes skol baru nk rindu, dlu mase skolah monteng sajork!
hahahhahaaha....

2 comments:

cik EPAL said...

dah lama tak sukan macam kat sekolah tu :D

miracinta! said...

hahaha...
yerp yerp!
sukan utk kesihatan...
*tapi saya tidak sehat jugak! =.=''